Sdílejte informace o své značce se zákazníky. Popište produkt, oznamte novinky nebo přivítejte zákazníky ve svém obchodě.

Pavel Seifert 13. srpna 2025 čtení na 2 minuty Představte si, že spouštíte reklamu pro místní pekárnu. Váhejte mezi dvěma nadpisy: „Čerstvě upečené dobroty každé ráno“ a „Vaše denní dávka hřejivého štěstí.“ Jste si jisti, že oba budou fungovat – ale jak víte, který z nich změní více kliknutí na zákazníky? A/B je tajná zbraň, která testování z marketingu hádání. Tím, že ukážete dvě verze reklamy různým publikům a změříte výsledky, uděláte rozhodnutí na základě dat. A když se to dělá efektivně, výsledky mění pravidla hry. A/B testování v akci... Přečíst si více...

Sdílejte informace o své značce se zákazníky. Popište produkt, oznamte novinky nebo přivítejte zákazníky ve svém obchodě.

Pavel Seifert 2. července 2025 čtení na 3 minuty Dobře, máte tedy skvělý produkt nebo službu. Ale buďme upřímní – nezískáváme tolik poptávek, kolik byste si přáli. V čem je háček? Spouštíte reklamu, přispíváte na sociální sítě a možná dokonce posíláte e-maily. Ale poptávky se prostě nehrnou. Frustrující, že? Problém je zde: Žádáte příliš mnoho, příliš brzy. Většina lidí není připravena nakoupit hned při prvním setkání s vaší firmou. Jsou skeptičtí. Jsou zaneprázdnění. A rozhodně vám nedají své těžce vydělané peníze bez malého postrčení. Jak je dnes postrčit? Olověný magnetismus.... Přečíst si více...

Sdílejte informace o své značce se zákazníky. Popište produkt, oznamte novinky nebo přivítejte zákazníky ve svém obchodě.

Pavel Seifert 8. června 2025 čtení na 2 minuty Dobře, takže o co jde: můžete celý den dokola křičet, jak skvělý je váš byznys, buďme upřímní – ale pro většinu lidí je to jenom šum. Co ale opravdu mění hru? Nechte mluvit své spokojené zákazníky. Zákaznické reference a recenze jsou stoprocentní, nefalšovaný materiál. proč? Protože jsou sociálním důkazem – důkazem, že si jen nehoníte triko. Jsou to ta prohlášení typu „Zkusil jsem to, funguje to a je to úžasné“, která přesvědčí potenciálního klienta, aby se rozhoupali k akci. Jak je... Přečíst si více...