Pavel Seifert 13. srpna 2025 čtení na 2 minuty Představte si, že spouštíte reklamu pro místní pekárnu. Váháte mezi dvěma nadpisy: „Čerstvě upečené dobroty každé ráno“ a „Vaše denní dávka hřejivého štěstí.“ Jste si jisti, že oba budou fungovat – ale jak víte, který z nich promění více kliknutí v zákazníky? A/B testování je tajná zbraň, která odstraní z marketingu hádání. Tím, že ukážete dvě verze reklamy různým publikům a změříte výsledky, děláte rozhodnutí na základě dat. A když se to dělá efektivně, výsledky mění pravidla hry. A/B testování...
Read more...
Pavel Seifert 2. července 2025 čtení na 3 minuty Dobře, máte tedy skvělý produkt nebo službu. Ale buďme upřímní – nezískáváte tolik poptávek, kolik byste si přáli. V čem je háček? Spouštíte reklamy, přispíváte na sociální sítě a možná dokonce posíláte e-maily. Ale poptávky se prostě nehrnou. Frustrující, že? Problém je zde: Žádáte příliš mnoho, příliš brzy. Většina lidí není připravena nakoupit hned při prvním setkání s vaší firmou. Jsou skeptičtí. Jsou zaneprázdnění. A rozhodně vám nedají své těžce vydělané peníze bez malého postrčení. Jak je tedy postrčit? Lead Magnety....
Read more...
Pavel Seifert 8. června 2025 čtení na 2 minuty Dobře, takže o co jde: můžete celý den dokola křičet, jak skvělý je váš byznys, ale buďme upřímní – pro většinu lidí je to jenom šum. Co ale opravdu mění hru? Nechte mluvit své spokojené zákazníky. Zákaznické reference a recenze jsou stoprocentní, nefalšovaný materiál. Proč? Protože jsou sociálním důkazem – důkazem, že si jen nehoníte triko. Jsou to ta prohlášení typu „Zkusil jsem to, funguje to a je to úžasné“, která přesvědčí potenciální klienty, aby se rozhoupali k akci. Jak je...
Read more...