Proč váš marketing potřebuje A/B testování (a to hned)
Pavel Seifert 13. srpna 2025 čtení na 2 minuty Představte si, že spouštíte reklamu pro místní pekárnu. Váháte mezi dvěma nadpisy: „Čerstvě upečené dobroty každé ráno“ a „Vaše denní dávka hřejivého štěstí.“ Jste si jisti, že oba budou fungovat – ale jak víte, který z nich promění více kliknutí v zákazníky? A/B testování je tajná zbraň, která odstraní z marketingu hádání. Tím, že ukážete dvě verze reklamy různým publikům a změříte výsledky, děláte rozhodnutí na základě dat. A když se to dělá efektivně, výsledky mění pravidla hry.   A/B testování... Read more...
Chcete více poptávek? Začněte používat tento jednoduchý marketingový trik
Pavel Seifert 2. července 2025 čtení na 3 minuty Dobře, máte tedy skvělý produkt nebo službu. Ale buďme upřímní – nezískáváte tolik poptávek, kolik byste si přáli. V čem je háček? Spouštíte reklamy, přispíváte na sociální sítě a možná dokonce posíláte e-maily. Ale poptávky se prostě nehrnou. Frustrující, že? Problém je zde: Žádáte příliš mnoho, příliš brzy. Většina lidí není připravena nakoupit hned při prvním setkání s vaší firmou. Jsou skeptičtí. Jsou zaneprázdnění. A rozhodně vám nedají své těžce vydělané peníze bez malého postrčení. Jak je tedy postrčit? Lead Magnety.... Read more...
Jednoduchý trik, který vám získá klienty 2x rychleji
Pavel Seifert 8. června 2025 čtení na 2 minuty Dobře, takže o co jde: můžete celý den dokola křičet, jak skvělý je váš byznys, ale buďme upřímní – pro většinu lidí je to jenom šum. Co ale opravdu mění hru? Nechte mluvit své spokojené zákazníky. Zákaznické reference a recenze jsou stoprocentní, nefalšovaný materiál. Proč? Protože jsou sociálním důkazem – důkazem, že si jen nehoníte triko. Jsou to ta prohlášení typu „Zkusil jsem to, funguje to a je to úžasné“, která přesvědčí potenciální klienty, aby se rozhoupali k akci. Jak je... Read more...